lørdag 2. april 2016

De nærmeste mulige datoene for ISIS-terror i Vesten


Aprils mulige datoer for ISIS-terrorangrep i VESTEN:
4. april.
11. april.
22. april.
De mulige datoene i mai:
5. mai.
11. mai.
22. mai.

For ordens skyld: Det blir ikke angrep på samtlige av datoene jeg listet opp her. De mest sannsynlige datoene for angrep (slik jeg vurderer det), er 11. april, 5. mai og 22. mai. Men jeg blir ikke overrasket om det f.eks. kommer et angrep allerede 4. april. 
Jeg tipper ISIS (Israeli Secret Intelligence Service) venter til mai, juni eller kanskje helt til juli med å bruke skitne bomber. For dramaturgiens skyld.
Jeg tror det blir sprengt minst 1 skitten bombe i London sentrum etterhvert, og at Big Ben blir sprengt med en konvensjonell bombe i samme slengen, enten rett før eller rett etter Brexit-avstemningen. (For å skremme britene til å stemme riktig -- hvis det skjer før avstemningen. Eller straffe dem for å ha stemt feil -- hvis det skjer etter.)

https://en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom_withdrawal_from_the_European_Union

"A referendum on the country's membership of the EU will be held on 23 June 2016 following the passing of the European Union Referendum Act 2015."

Da kommer det altså et ISIS-angrep i London 22. juni og/eller 7. juli. Og dette angrepet (eller angrepene) blir trolig ganske stort og spektakulært. Minst én skitten bombe blir detonert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar